loading...
انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون python
صادقی بازدید : 48 پنجشنبه 25 اسفند 1401 نظرات (0)

تر افراد سخت است و پروژه‌های زیادی توسط این نرم‌افزار انجام می‌شود. نرم‌افزار R یک نرم‌افزار جهانی است که برای تحلیل داده‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار برای دانشجویان بسیار کاربردی است و از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است تا تحلیل به‌خوبی صورت بگیرد.

با تیمی منتخب از بهترین افراد آشنا به نرم‌افزار R می‌تواند نسبت به انجام پروژه R با بالاترین کیفیت اقدام کند. پس اگر پروژه قابل انجام با این نرم‌افزار را دارید، با ما همراه باشید.
معرفی نرم‌افزار R

این نرم‌افزار در سال ۱۹۹۳ نوشته شد و سال‌هاست برای تحلیل داده‌های آماری از آن استفاده می‌شود. دلیل استفاده از این نرم‌افزار قدرت آن در تحلیل داده‌های آماری از جمله رگرسیون، خوشه‌بندی و … می‌باشد و هم چنین به‌راحتی می‌توان از داده‌های گرافیکی برای خروجی کار استفاده کرد.

در این نرم‌افزار رایگان می‌توان از زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی کرد. برای انجام پروژه با نرم‌افزار  R باید به زبان‌های برنامه‌نویسی مسلط باشید و با محیط کار انجام آن آشنایی داشته باشید. اگر فرصت یادگیری این نرم‌افزار را ندارید، انجام نرم‌افزار آر (R) توسط موسسه استاد پژوهش با بهترین استادان در این حرفه قابل انجام است.
مزیت‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزار R

دلیل محبوبیت و انجام پروژه‌های مختلف با نرم‌افزار R ریشه در موارد مختلفی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده‌ایم:

    برخورداری از قدرت بالا برای رسم نمودارها و دیگر اشکال گرافیکی در پروژه‌ها
    پیشرفته بودن آن در تحلیل داده‌های آماری مختلف
    استفاده از تکنیک‌های مختلف در تحلیل داده‌ها
    توانایی تحلیل داده‌های ماتریسی
    بهره‌مندی از توابع برگشتی، حلقه‌ها و …

اگر شما نیز به دنبال انجام نرم‌افزار R برای تحلیل داده‌های خود هستید، به تیم ما در مؤسسه استاد پژوهش اعتماد نمایید.

انجام پروژه R در مؤسسه استاد

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R


برای انجام پروژه‌های آماری با نرم‌افزار آر (R) باید یک مؤسسه نام‌آشنا و معتبر را انتخاب نمایید تا پروژه شما از لحاظ کیفیت در بالاترین سطح قرار داشته باشد. مؤسسه استاد پژوهش با محققان و افراد حرفه‌ای در نرم‌افزار آر همه پروژه‌های با این نرم‌افزار را در زمان دلخواه شما با قیمتی بسیار اقتصادی انجام می‌دهد.

ا را در روند انجام پروژه قرار می‌دهد و در صورت نیاز چگونگی انجام آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین اگر نیاز به اصلاح داده باشد، دراسرع‌وقت آن را رفع می‌کند.
قیمت انجام پروژه R

برای انجام نرم‌افزار آر باید پروژه شما توسط مؤسسه بررسی شود و سپس متناسب با آن قیمت‌گذاری انجام می‌شود. این امر سبب می‌شود که حق کسی ضایع نشود و قیمت‌ها کاملاً منصفانه تعیین شود.

ش پس از آنکه پروژه شما را بررسی کرد، قیمتی که برای انجام پروژه با نرم‌افزار  R مناسب است را به شما اعلام می‌کند. این قیمت بسیار مناسب است و حتماً شما انجام پروژه را به آن ها خواهید سپرد.
ثبت سفارش انجام پروژه با نرم‌افزار R

حال که با مؤسسه استاد پژوهش و حوزه فعالیت آن تا حدودی آشنا شدید، به‌سادگی می‌توانید سفارش خود را در این مؤسسه به ثبت برسانید و پروژه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

پس اگر پروژه با نرم‌افزار R دارید، حتماً با همکاران ما در مؤسسه استاد پژوهش ارتباط برقرار کنید.

آیا از استفاده از ابزارهای سنتی برای پروژه های تحقیقاتی خود خسته شده اید؟ جلوترش رو نگاه نکن! در این پست وبلاگ، مزایای استفاده از نرم افزار R را در تحقیقات شما بررسی خواهیم کرد. استاد پژوهشی متخصص ما شما را در این فرآیند راهنمایی می کند و نشان می دهد که چگونه R می تواند در تجسم داده ها، تجزیه و تحلیل آماری و موارد دیگر کمک کند. پس بنشینید، یک فنجان قهوه بگیرید و بیایید با هم به دنیای نرم افزار R شیرجه بزنیم!
انجام پروژه های نرم افزاری R

وقتی نوبت به انجام یک پروژه تحقیقاتی می رسد، نرم افزار R می تواند بسیار مفید باشد. این به این دلیل است که این نرم افزار به شما امکان می دهد داده های خود را به طور موثرتری مدیریت و تجزیه و تحلیل کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید از R برای ایجاد تصاویری خیره کننده استفاده کنید که می تواند به شما در انتقال یافته های خود به دیگران کمک کند.

اگر به فکر استفاده از R برای پروژه تحقیقاتی بعدی خود هستید، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

1. قبل از استفاده از R مطمئن شوید که ایده روشنی از پروژه خود دارید.

2. وقتی صحبت از مدیریت داده ها می شود، R می تواند بسیار مفید باشد. با این حال، قبل از استفاده از نرم افزار باید مطمئن شوید که داده های شما تمیز و سازماندهی شده است. در غیر این صورت، ممکن است به نتایج نادرستی برسید.

3. همیشه کد خود را قبل از اجرای آن در کل مجموعه داده خود آزمایش کنید. این به شما کمک می کند تا خطاهایی را که ممکن است در طول فرآیند تجزیه و تحلیل رخ دهد، پیدا کنید.

4. از قابلیت های بصری R با ایجاد تصاویری جذاب استفاده کنید که می تواند به شما کمک کند تا یافته های خود را به طور موثرتری ارتباط برقرار کنید.
آموزش برنامه نویسی R و نرم افزار RStudio

وقتی صحبت از یادگیری برنامه نویسی R و نرم افزار RStudio می شود، هیچ رویکردی برای همه وجود ندارد. هر محققی روش کار خود را دارد و هر پروژه متفاوت است. با این حال، نکاتی وجود دارد که می تواند به آسان تر کردن فرآیند یادگیری برنامه نویسی R و نرم افزار RStudio کمک کند.

یک نکته این است که با تماشای فیلم های آموزشی شروع کنید. آموزش های ویدیویی بسیار عالی به صورت آنلاین موجود است، مانند مواردی که توسط سازمان نرم افزار نجاری ارائه شده است. این ویدیوها می توانند مقدمه خوبی بر اصول برنامه نویسی R و نرم افزار RStudio باشند.

نکته دیگر خواندن پست های وبلاگ و مقالات در مورد استفاده از برنامه نویسی R و نرم افزار RStudio است. این موارد را می توان به راحتی با جستجوی آنلاین پیدا کرد. خواندن تجربیات دیگران با استفاده از این ابزارها می تواند در درک نحوه کار آنها و نکاتی که برای استفاده دارند مفید باشد.

هنگامی که درک اولیه ای از نحوه استفاده از برنامه نویسی
و دیگر دانشگاه های معتبر سراسر کشور کار خود را گسترش داد و به ارائه آموزش نحوه انجام پایان نامه، مدل سازی، نگارش و استخراج مقاله از پایان نامه پرداخت. در سال 1389 با مجوز نمایندگی الزویر و دریافت مجوز فعالیت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با کمک اعضای هیأت علمی دانشگاه شریف، شهید بهشتی و امیرکبیر، موسسه پژوهشی الزویر تأسیس شد و دپارتمان های کامپیوتر و برق شکل گرفت. در سال 1391 با پیشنهاد اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و تهران دپارتمان های مدیریت و حقوق شکل گرفت. در سال 1392 دپارتمان های عمران، معماری، مکانیک و صنایع، مواد و هوافضا تشکیل و تحت مجموعه دپارتمان های فنی مهندسی قرار گرفت. در سال 1393 دپارتمان های روانشناسی، زبان و ادبیات انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، فلسفه، هنر و گرافیک نیز تشکیل و تحت مجموعه دپارتمان های علوم انسانی قرار گرفت. موسسه پژوهشی الزویر با 11 سال سابقه موفق در زمینه آموزش انجام پایان نامه، مقاله و پروژه های دانشجویی در خدمت دانشجویان عزیز داخل و خارج از کشور برای پایان نامه، پروپوزال، سمینار، تحقیق و پروژه های دانشجویی و همچنین تهیه مقالات کلاسی، مروری، علمی پژوهشی، ISC  و ISI در همه مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد ، دکترا می باشد. با توجه به تأکید نماینده الزویر بر کیفیت بالا و قابل دفاع پایان نامه ها و امکان استخراج مقالات isi با ایمپکت قابل قبول از پایان نامه ها و نظارت مداوم نماینده وزارت علوم بر کیفیت انجام کارها در موسسه پژوهشی الزویر، موسسه حساسیت زیادی بر کیفیت انجام پایان نامه ها، مقالات و پروژه های دانشجویی دارد و از همان مرحله تعیین موضوع تا دفاع نهایی توسط دانشجو کیفیت انجام کار رصد می شود.
انجام پروژه r های دانشجویی برنامه نویسی تحلیل آماری با نرم افزار r rstudio react کامسول spss پایتون کارشن
 مرجع اصلی انجام پروژه پایتون (python) با داشتن سابقه ای چندین ساله در انجام پروژه برنامه نویسی پایتون python و کادری مجرب در این حوزه آماده پذیرش پروژه پایتون شما عزیزان می باشد.جهت سفارش پروژه پایتون می توانید با شماره ۰۹ تماس بگیرید و یا به واتساپ این شماره پیام دهید.همچنین از طریق آیدی تلگرامی @fnalk میتوانید پروژه پایتون خود را برای ما ارسال کنید.
پایتون Python

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.comR


از جمله زبان های برنامه نویسی که مهندسین کامپیوتر سایت همیار پروژه سابقه کار کردن با آن را دارند، زبان برنامه نویسی پایتون Python است؛ بنابراین در صورتی که پروژه پایتون Python دارید، کافیست انجام آن را به مهندسان همیارپروژه بسپارید.

برنامه نویسی پایتون تقریبا در سابقه کار همگی مهندسان کدنویس سایت همیارپروژه وجود دارد؛ تضمین کیفیت نتیجه نهایی و تعهد به انجام کار در مهلت تعیین شده توسط شما از وظایفی است که سایت همیار پروژه و مهندسان آن هیچگاه از آن سر باز نمی زنند.
انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون PYTHON

زبان برنامه نویسی پایتون را می توان به عنوان یک زبان برنامه نویسی داینامیک و شی گرا معرفی نمود که دارای کاربرد گسترده ای در نرم افزارها و تکنولوژی های گوناگون است.زبان برنامه نویسی PYTHON از سامانه پویا و توسعه یافته برای تشخیص نوع پارامترها استفاده می کند و قابلیت پشتیبانی مدل های گوناگون برنامه نویسی را دارا می باشد.از جمله مدل های برنامه نویسی می توان به شیء گرا و همچنین برنامه نویسی دستوری و تابع محور اشاره نمود.امروزه زبان برنامه نویسی پایتون در گستره وسیعی از پروژه ها به کار گرفته شده است که از مهم ترین آنها می توان به استفاده از زبان برنامه نویسی PYTHON در نرم افزارهای ناسا اشاره نمود.
کتابخانه های پایتون:

کتابخانه های تعریف شده زبان برنامه نویسی پایتون بسیار گسترده می باشد و این موضوع سبب تسهیل در یادگیری زبان برنامه نویسی PYTHON می گردد.یکی دیگر از امکانات زبان برنامه نویسی پایتون امکان اجرای کدهای نوشته شده در آن بر روی پلتفرم های گسترده ای از جمله گوشی های همراه و ویندوز و لینوکس است.امروزه زبان برنامه نویسی PYTHON به صورت توسعه یافته در شرکت های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله آن ها می توان به یاهو و گوگل و ناسا اشاره نمود.

انجام پروزه پایتون
گروه همیارپروژه مرجع اصلی انجام پروژه های پایتون (python) :

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.comR


روژه بعنوان اصلی ترین مرکز تخصصی انجام پروژه های پایتون (python) با دارا بودن کادر مجرب و متخصصان آمادگی ارائه خدمات لازم به شما را در زمینه ی پروژه پایتون را دارا می باشد.به همین منظور شما می توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید. و پس از ارسال جزییات مربوط به پروژه خود شامل مقالات بیس و نوآوری های تعریف شده از کمک و راهنمایی های ایشان در جهت پیشبرد پروژه استفاده نمایید.کادر همیارپروژه با بررسی مقاله بیس و همچنین نوآوری های مد نظر شما اقدام به انجام پروژه پایتون شما در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن می نماید.
پروژه های قابل انجام با پایتون:

برخی از موضوعاتی که همیارپروژه با زبان پایتون می تواند پروژه هایتان را انجام دهد عبارتست از  :

انجام پروژه های یادگیری ماشین

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های پردازش تصویر

انجام پروژه های هوش مصنوعی

انجام پروژه های امنیت و پن تست سایت و شبکه

انجام پیاده سازی مقاله با پایتون

و…
دانلود پروژه های آماده پایتون (python):

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R


اکنون صدها پروژه پایتون را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آماده پایتون بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید: پروژه های آماده پایتون
مشاوره در انجام پروژه پایتون:

مشاوره در انجام پروژه Python توسط کارشناسان همیارپروژه انجام میشود. این کارشناسان از ابتدا انتهای پروژه پایتون در کنار شما خواهند بود. و با ارائه گزارش کامل شما را کامل در روند انجام کاری پروژه پایتون قرار خواهند داد.جهت ارائه مشاوره در انجام پروژه پایتون خود می توانید به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.
سفارش پروژه پایتون:

برای سفارش پروژه پایتون میتوانید از طریق فرم ثبت پروژه اقدام نمایید و یا به آییام دهید.اگر بخواهید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید میتوانید با شماره های و در واتساپ به ما پیام دهید. پروژه های پایتون شما بررسی شده و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.
کیفیت انجام پروژه پایتون :

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.comR


همیارپروژه به عنوان مرجع انجام پروژه پایتون همواره بالاترین کیفیت را در انجام پروژه های پایتون Python در اولویت قرار داده است تا بتوانید رضایت مشتریان خود را بدست آورد.کافیست یکبار کار با ما را امتحان کنید تا دیگر سراغ هیچ سایت دیگری برای سفارش پروژه پایتون خود نروید.
زمان تحویل پروژه :

زمان انجام پروژه پایتون Python با توجه به سختی کار و زمان اعلام شده توسط مشتری تنظیم میگردد ولی همواره سعی بر این بوده که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.
اطمینان از کیفیت انجام پروژه :

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R


با توجه به اینکه پروژه های Python توسط متخصصین و استاتید در همیارپروژه انجام میشود، که تجریه چندین ساله در انجام پروژه پایتون دارند اطمینان در انجام پروژه های پایتون از اهداف اصلی گروه همیارپروژه می باشد.
مراحل انجام پروژه پایتون در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه پایتون برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه پایتون شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

انتخاب بهترین محقق برای پروژه پایتون :

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.comR


مهمترین بخش سفارش پروژه پایتون شما انتخاب یک محقق کاربلد و حرفه ای پایتون با توجه موضوع و شرایط پروژه شما می باشد.ما به دلیل داشتن صدها مجری متخصص پایتون در مباحث و رشته های مختلف و همچنین تجربه چندین ساله کار با برنامه نویسان و مجریان پایتون می دانیم که پروژه شما را کدام محقق قادر به انجام آن است و نیازی به آزمون و خطای انجام پروژه توسط سایر محققین نیست.پس مطمئن باشید بهترین محقق و در عین حال کمترین قیمت پیشنهادی را برای کارتان درنظر خواهیم گرفت.
تضمین پشتیبانی در انجام پروژه پایتون :

گروه همیارپروژه با داشتن سابقه ای چندین ساله در انجام پایتون تجربه ای گرانبها از انتظارات و خواسته های کارفرمایان محترم کسب نموده است.یکی از مهمترین این خواسته ها “تضمین پشتیبانی” بعد از انجام پروژه پایتون است.همیارپروژه بعداز انتخاب بهترین محقق (مجری) برای پروژه پایتون ، پروژه شما را بصورت مرحله به مرحله مدیریت می کند و هر جا که نیاز باشد شما را در جریان کم و کیف وضعیت پروژه قرار می دهد.بعداز انجام و تحویل پروژه پایتون به شما سایت هر گونه ایراد و اصلاحی که شما مشتری محترم از پروژه تحویل داده شده به ما اطلاع دهید را مورد بررسی قرار داده و ایرادات را برطرف می نماید و تا اخذ رضایت شما پشتیبانی از پروژه تان را ادامه خواهد داد.
ون در سایت همیارپروژه :
کارشناسان گروه همیارپروژه با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه پایتون از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شما خواهند بود و با دادن مشاوره های هدفمند شما را از سایت های دیگر بی نیاز خواهد کرد.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.comR


انجام پروژه های پایتون – سفارش پروژه های python با بهترین کیفیت
انجام پروژه برنامه نویسی پایتون

انجام پروژه های پایتون - رایا پروژه
زبان برنامه نویسی پایتون چیست ؟

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R


 

«زبان برنامه نویسی پایتون» (Python Programming Language) یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی دهه کنونی است که طی سال‌های اخیر، انجام پروژه های پایتون همواره جزو پنج زبان برنامه‌نویسی محبوب موجود در دنیا بوده است. محبوبیت زبان برنامه‌نویسی پایتون در میان توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، شرکت‌ها، پژوهشگران آکادمیک و افراد تازه ‌واردی که در صدد یادگیری برنامه‌نویسی هستند، دلایل گوناگونی دارد ؛زبان برنامه نویسی پایتون با قابلیت‌های بسیار وعالی که دارد تحولی در دنیای برنامه نویسی از توسعه برنامه‌های تحت وب تا ایجاد بازی‌های رایانه‌ای، به وجود آورده است . پایتون در ابتدا در سال 1991 به دنیای برنامه نویسی ورود کرد و در سال‌های اخیر توجه برنامه نویسان  زیادی را به خود جلب کرده و روز به روز طرفداران آن افزایش می یابند .

 
برخی ازکاربرد های  برنامه نویسی پایتون در زمینه های مختلف

 

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.comR


کاربرد در اسکریپت نویسی

کاربرد در توسعه بازی ها

کاربرد در حوزه توسعه نرم افزارهای دسکتاپ

کاربرد  در توسعه‌ی وب

 کاربرد در اینترنت اشیا

کاربرد در هوش مصنوعی و یادگیری
     با نرم افزار آر R
    انجام پروژه های آمار با نرم افزار آر R
    انجام پروژه فیزیک با نرم افزار آر R
    انجام پروژه های حسابداری با نرم افزار آر R
    انجام پروژه های علوم اقتصادی با نرم افزار آر R
    انجام پروژه های مهندسی صنایع با نرم افزار آر R
    انجام پروژه های بیوانفورماتیک با نرم افزار آر R
    انجام پروژه های زیست شناسی با نرم افزار آر R
    انجام پروژه های علوم پزشکی و داروسازی با نرم افزار آر R
    انجام پروژه آمار زیستی با نرم افزار آر
    انجام پروژه اپیدمیولوژی و علوم محیطی با نرم افزار آر R
    انجام پروژه کامپیوتر با نرم افزار آر R
    انجام پروژه شیمی با نرم افزار آر R
    انجام پروژه علوم روانشناسی و اجتماعی با نرم افزار R
    انجام پروژه علوم اجتماعی با نرم افزار R
    انجام پروژه آمار با نرم افزار آر R

انجام پروژه آر، انجام پایان نامه، پروپوزال و ...انجام پروژه آر، انجام پایان نامه، پروپوزال و …
مراحل انجام پروژه R چگونه است؟

هدف شما از انجام پروژه با آر می‌تواند استنباط آماری و یا تحلیل داده‌ها باشد. از دیگر اهدافی که در کار با این زبان برنامه‌نویسی دنبال می‌شود، می‌توان به ایجاد و یا اجرای الگوریتم‌های یادگیری ماشین اشاره کرد. انجام پروژه R با توجه به موضوع و اهدافی که دنبال می‌کند، می‌تواند مراحل متفاوتی داشته باشد. با این حال می‌توان گام‌های مهمی از مراحل کار با آر را معرفی کرد. گام‌هایی که به طور معمول در اغلب پروژه‌ها به چشم می‌خورند. این گام‌ها عبارتند از برنامه‌نویسی، تبدیلات، کشف، مدل‌سازی و در نهایت گزارش نتایج. به فراخور نوع پروژه و مقاصدی که در انجام پروژه های آر دنبال می‌کنید، ممکن است یک یا چند مورد از این مراحل را در پروژه‌تان داشته باشید.

    برنامه‌نویسی: همان‌طور که گفتیم آر یک زبان و نرم‌افزار برنامه‌نویسی‌ست که به منظور تحلیل داده‌ها ایجاد شده است. پس بدیهی‌ست که یکی از مراحل مهم کار با این نرم‌افزار، نوشتن کدهای برنامه‌نویسی باشد.
    تبدیلات: به کمک پایگاه‌های داده و ابزارهای موجود در محیط R می‌توان نسبت به انجام تبدیلات و محاسبات در علوم داده بهره برد.
    کشف: بررسی فرضیه‌ها به کمک آزمون‌های مختلف دیگر مرحله‌ی مهم در اغلب پروژه‌های دانشجویی و کاری با زبان R است.
    مدل‌سازی: مدل‌سازی به منظور تحلیل و آنالیز مدل‌ها و بررسی نتایج آن‌ها، گام مهم دیگری‌ست که در کار با زبان برنامه‌نویسی R با آن سروکار خواهید داشت.
    گزارش نتایج: در پایان می‌توانید با استفاده از نمودارها و دیگر ابزارهای خروجی نظیر R Markdown یا ساخت برنامه‌های تحت وب، نتایج انجام پروژه R و تحلیل خود را به نمایش بگذارید.

صفر تا صد پروژه های دانشگاهی Rصفر تا صد پروژه های دانشگاهی R
ارتباط مقاله، پروپوزال، پایان‌نامه با انجام پروژه های R

انجام پروژه R تنها محدود به پروژه های کلاسی و تمرینی نمی‌شود. بلکه بسیاری از دانشجویان برای پروژه‌های پایانی و پایان‌نامه خود می‌توانند از زبان برنامه‌نویسی R بهره ببرند. به دلیل اهمیت پایان نامه در پروسه‌ی تحصیل، دانشجویان ترجیح می‌دهند به جای آزمون خطا و انجام پروژه با اشتباهات احتمالی، نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

سفارش انجام پروژه R از طریق پلتفرم‌های مختلفی امکان‌پذیر است. اما آن‌چه بسیار مهم است، همکاری با افراد متخصص و باتجربه در زمینه انجام پروژه پایانی با آر است. در ادامه به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت. هم‌چنین توصیه می‌شود اگر خودتان قصد انجام پروژه را دارید، حتماً از کمک یک مشاور بهره برده و مراحل انجام پروژه را با اطمینان بیشتری طی کنید.
مشاوره در زمینه انجام پروژه R

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R


دریافت مشاوره در انجام پروژه R و دیگر پروژه‌های دانشجویی، یکی از راه‌های اطمینان برای انجام هر چه بهتر پروژه‌هاست. این مشاوره می‌تواند در مراحل مختلف پروژه ارائه شود. شما می‌توانید برای انتخاب موضوع و برنامه‌ریزی برای انجام پروژه از خدمات مشاوره بهره ببرید. ممکن است در حال انجام پروژه باشید و در بخش‌هایی از حل مسئله‌ها و مدل‌سازی‌ها با مشکل مواجه شوید، در چنین شرایطی دریافت خدمات مشاوره می‌تواند راهی به صرفه و منطقی برای به پایان رساندن پروژه باشد.
سفارش انجام پروژه آر

یکی از راه‌های انجام پروژه های R صد درصد تضمینی برای دریافت نمره‌ی قابل قبول، سفارش پروژه آر  R است. با سفارش پروژه می‌توانید انجام آن از صفر تا صد را به مجری سپرده و دیگر نگرانی‌ای از بابت پروژه نداشته باشید. این موضوع برای دانشجویانی که مهارت کافی در کار با زبان برنامه‌نویسی R ندارند انتخابی مناسب است. هم‌چنین در مواقعی که دانشجو زمان کافی برای انجام پروژه های آر –  R ندارد، می‌تواند با سفارش آن، پروژه را در زمان کمی تحویل بگیرد.
انجام پروژه R توسط حرفه ای هاانجام پروژه R توسط حرفه ای ها در کارت پروژه

اما مسئله اینجاست که سفارش پروژه همیشه کاری راحت و بی‌دردسر نیست. چنان‌چه پروژه‌تان را به موسسه یا فردی اشتباه بسپارید، ممکن است به دلایلی هم‌چون تحویل دیرهنگام یا کیفیت پایین پروژه، به نتایج مطلوب نرسید. لذا بسیار مهم است که در انتخاب موسسه برای سفارش انجام پروژه های کارشناسی با نرم افزار R به دقت عمل کنید. انتخاب موسسه‌ای با سابقه‌ی درخشان و تجربه‌ی کافی می‌تواند تا حد زیادی شما را از بابت کیفیت انجام پروژه R و تحویل به موقع آن مطمئن کند. در ادامه به بررسی مراحل ثبت سفارش و انجام پروژه های آر در پلتفرم کارت می‌پردازیم.
مراحل ثبت سفارش انجام پروژه آر (R)

برای انجام پروژه آر (R) دانشجویی می‌توانید موضوع و اطلاعات آن را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید و فایل آن را در موعد مقرر تحویل بگیرید. انجام تخصصی پروژه های R در موسسه ما توسط متخصصان باتجربه و حرفه‌ای صورت می‌پذیرد. در زیر مراحل ثبت سفارش پروژه R دانشجویی را مطالعه می‌کنید.

    پر کردن فرم سفارش: برای ثبت سفارش اولین قدم، پر کردن فرم سفارش پروژه آر (R) است. این فرم در وبسایت کارت پروژه در دسترس شماست. هم‌چنین می‌توانید اطلاعات پروژه را از طریق تلگرام یا واتساپ و سایر شبکه‌های اجتماعی برایمان ارسال کنید.
    اعلام نتیجه‌ی ارزیابی: دریافت اطلاعات پروژه به ما کمک می‌کند تا هزینه و زمان تحویل آن را تخمین بزنیم. برای سفارش انجام مینی پروژه آر  R کارشناسان معمولاً در کم‌تر از 12 ساعت پس از پر کردن فرم سفارش، با شما تماس خواهند گرفت و قیمت انجام پروژه R و زمان تحویل آن را با شما در میان می‌گذارند. در خصوص انجام پروژه های پیشرفته R این مرحله ممکن است تا 12 ساعت زمان ببرد.
    توافق و پرداخت بیعانه: کارت پروژه یکی از موسسه‌های پروژه دانشجویی R ارزان و تضمینی بوده و تلاش ما انجام پروژه دانشجویی R در سریع ترین زمان ممکن است. چنان‌چه با نتیجه‌ای که از سوی تیم پشتیبانی به شما اعلام می‌شود موافق باشید، می‌توانید بخشی از هزینه (نصف) انجام پروژه R را پرداخت کرده و نسبت به تکمیل سفارش اقدام کنید.

انجام پروژه R تمامی گرایش هاانجام پروژه R تمامی گرایش ها

پس از پرداخت بیعانه مراحل انجام پروژه آر توسط تیم ما آغاز شده و پروژه کار با  R در مدت معین آماده و در اختیارتان قرار می‌گیرد. مراحل انجام پروژه با برنامه  R در کارت پروژه به شرح زیر است.
مراحل انجام پروژه های R در سایت karet.ir

پس از ثبت سفارش و پرداخت بیعانه، بررسی‌های نهایی بر روی پروژه‌تان انجام شده و فرآیند انجام پروژه R آغاز می‌شود. به منظور انجام تخصصی پروژه های آر  R پیش از هر چیز بهترین کارشناس حاضر در تیم برای انجام پروژه‌تان انتخاب می‌شوند. انتخاب کارشناس با توجه به پارامترهایی هم‌چون رشته‌ی تحصیلی، موضوع پروژه و تجربه‌ی کارشناس در زمینه‌ی مورد نظر انجام می‌شود. پس از انتخاب کارشناس، پروژه با توجه به داده‌هایی که در اختیار ما قرار داده‌اید به انجام می‌رسد.

آن‌چه در این‌جا اهمیت پیدا می‌کند، دقت در وارد کردن اطلاعات فرم سفارش است. چرا که در صورت هر گونه مغایرت، پروژه‌تان به درستی انجام نشده و مسئولیت این موضوع نیز بر عهده‌ی خودتان خواهد بود. پس از انجام پروژه R، فرآیند تکمیل سفارش بر اساس روند زیر ادامه می‌یابد.

    ارائه‌ی نتایج پروژه: با انجام سفارش پروژه آر R، نتیجه‌ی پروژه از طریق فایل‌هایی برایتان ارسال می‌شوند. هدف از این مرحله اطمینان شما از کیفیت پروژه است. با بررسی فایل‌های ارسال شده از ساخت پروژه دانشجویی با آر R، شما می‌توانید نتایج پروژه و صحت آن‌ها را بررسی کرده و کیفیت پروژه را نیز آنالیز کنید.
    تسویه مالی: با بررسی فایل‌های ارسال شده برای بررسی کیفیت انجام پروژه با نرم افزار R، چنان‌چه از کیفیت پروژه رضایت داشتید می‌توانید باقیمانده‌ی تعرفه انجام پروژه دانشجویی  R را پرداخت کنید. اما اگر موردی در فایل مشاهده می‌کنید آن را با تیم کارشناس در میان بگذارید تا اصلاحات لازم انجام شوند.
    تحویل فایل: با پرداخت باقی‌مانده‌ی هزینه‌ی انجام پروژه، فایل نهایی پروژه برایتان ارسال می‌شود. این فایل از طریق پیام‌رسانی که برای دریافت فایل تعیین کرده‌اید برایتان فرستاده خواهد شد.

پس از تحویل فایل نهایی شما تا 72 ساعت از خدمات پشتیبانی بهره‌مند خواهید بود. در بخش‌های بعد توضیحات کامل‌تری را در خصوص پشتیبانی پس از تحویل فایل انجام پروژه R ارائه می‌کنیم.
انجام پروژه R با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمانانجام پروژه R با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان
هزینه و تعرفه انجام پروژه R

یکی از اهداف مهم ما در کارت پروژه، انجام پروژه R با قیمت مناسب برای تمام دانشجویان است. در شرایطی که هزینه‌های دانشجویی می‌توانند دانشجویان را در تنگنا قرار دهند، هزینه بالای انجام پروژه های آر می‌تواند مزید بر علت شده و شرایط را برای دانشجویان سخت کنند. همان‌طور که در بخش قبل و در خصوص نحوه سفارش پروژه R دانشجویی توضیح داده شد، اولین قدم برای ثبت سفارش پروژه، بررسی اطلاعات اولیه است. چراکه قیمت خدمات انجام پروژه دانشجویی با R با توجه به اطلاعات پروژه‌تان تعیین می‌شود. به طور کلی می‌توان قیمت انجام پروژه های دانشجویی و دانشگاهی آر R را به عوامل زیر وابسته دانست.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R


    مقطع تحصیلی: انجام پروژه آر (R ) دانشجویی در مقاطع تحصیلی بالاتر نظیر دکترا و ارشد به دلیل تخصصی‌تر بودن، با قیمت بالاتری نسبت به پروژه‌های مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می‌شوند.
    حجم و سختی پروژه: هر چه پروژه حجم بیشتری داشته و انجام آن زمان بیشتری را بطلبد، هزینه‌ی انجام آن بالاتر خواهد بود.
    نوع و موضوع پروژه: دیگر عامل تعیین‌کننده‌ی قیمت، نوع پروژه است. برای مثال تعرفه‌ی انجام پروژه پایانی با آر از پروژه‌های کلاسی و تمرینی بالاتر است. هم‌چنین موضوع پروژه می‌تواند بر سختی آن و دانش و تخصص مورد نیاز در انجام آن موثر باشد.
    زمان تحویل: از نکات مهم در زمینه‌ی ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار آر، می‌توان به زمان تحویل پروژه اشاره کرد. دانشجویان عموماً دیر برای ثبت پروژه اقدام می‌کنند و تحویل فوری پروژه از دغدغه‌های اصلی آن‌هاست. گفتنی‌ست که هر چه پروژه در زمان کم‌تری انجام شود، هزینه‌ی آن بالاتر خواهد بود. لذا بهتر است برای سفارش تحلیل پروژه با نرم افزار آر R زودتر اقدام کنید.

مدت زمان انجام پروژه R

پس از دریافت اطلاعات پروژه، کارشناسان ما علاوه بر قیمت پروژه، زمان تحویل آن را نیز محاسبه می‌کنند. زمان انجام پروژه برنامه نویسی آر R و دیگر انواع پروژه دانشگاهی زبان آر R نیز هم‌چون قیمت آن، با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود. بدیهی‌ست که هر چه پروژه سخت‌تر بوده و انجام آن فعالیت‌های بیشتری را بطلبد، زمان بیشتری برای انجام پروژه R نیاز خواهد بود.

انجام پروژه های ارزان با  R در پلتفرم کارت معمولاً بر اساس برنامه‌ریزی‌های تیم کارشناسان و فارغ از اولویت‌های دانشجویان برای تحویل زودتر صورت می‌پذیرد. اما اگر دانشجویی به دنبال دریافت پروژه در زمان به مراتب کم‌تری باشد. می‌تواند از خدمات انجام پروژه دانشجویی فوری با R  بهره‌مند شود. این خدمات برای دانشجویانی که اطلاعات پروژه‌شان را دیر دریافت کرده‌اند انتخابی مناسب است. هم‌چنین دانشجویانی که مدت زیادی را برای انجام پروژه تلاش کرده‌اند و به دلیل کمبود وقت موفق به پایان پروژه نشده‌اند می‌توانند از خدمات فوری برای جبران زمان از دست رفته استفاده کنند.
مدت زمان پاسخدهی انجام پروژه آر

سرعت عمل در انجام پروژه دانشجویی برنامه نویسی آر R و تحویل به‌موقع پروژه‌ها، به واسطه‌ی همکاری با کارشناسان خبره و باتجربه‌ی کارت ممکن شده است. اما این تنها دلیل نظم ما و رضایت دانشجویان نیست. برنامه‌ریزی دقیق و ارائه‌ی خدمات آنلاین و تلفنی از سوی تیم پشتیبانی، عامل مهمی‌ست که در پذیرش سفارش انجام پروژه R و انجام آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان سریع‌تر عمل کنیم.

پاسخ‌گویی به موقع به دانشجو یکی از دلایلی‌ست که می‌توان برای این موضوع عنوان کرد. ارائه‌ی پیشنهاد قیمت و زمان در سریع‌ترین زمان ممکن برای رسیدن به توافق فوری به دانشجو اولین گام در تسریع فرآیند انجام پروژه است. در ادامه و در مراحل انجام پروژه R تیم پشتیبانی در کم‌ترین زمان و در صورت نیاز اطلاعات جدید را از شما دریافت کرده و این تعامل می‌تواند بر دقت و سرعت انجام پروژه تاثیری مثبت بگذارد.  

دریافت بازخورد شما پس از بررسی نتایج اولیه‌ی پروژه و پاسخدهی به دغدغه‌های ش
هرست سرفصل‌ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:

    برنامه‌نویسی
        محاسبات مقدماتی در R
            عملگر حسابی
            متغیر
            تابع
            عبارات منطقی

میت یادگیری برنامه نویسی R

R یک زبان برنامه‌نویسی و نرم‌افزار رایگان است که توسط راس ایهاکا و رابرت جنتلمن در سال ۱۹۹۳ ساخته شد. این زبان در میان جامعه آکادمیک و صنعتی بسیار سریع رشد کرده است و به یکی از زبان های بسیار محبوب در زمینه علوم داده و داده کاوی بدل شده است که برنامه نویسان آن فرصت های شغلی خوبی را کسب نموده اند. R دارای کاتالوگ گسترده‌ای از روش‌های آماری و گرافیکی است. این نرم‌افزار شامل الگوریتم‌های یادگیری ماشین، رگرسیون خطی، سری‌های زمانی و استنباط آماری می‌باشد. بیشتر کتابخانه‌های R به زبان R نوشته شده‌اند، اما برای کارهای محاسباتی سنگین، کدهای C ، C++ و Fortran ترجیح داده می‌شوند.

R نه تنها به صورت آکادمیک آموزش داده می‌شود، بلکه بسیاری از شرکت‌های بزرگ از زبان برنامه‌نویسی R استفاده می‌کنند، از جمله Uber ، Google ، Airbnb ، Facebook و …

تجزیه و تحلیل داده‌ها با استفاده از R طی چنین مراحلی انجام می‌شود: برنامه‌نویسی، تبدیل، کشف، مدل‌سازی و برقراری ارتباط.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R


برنامه‌نویسی: R یک ابزار برنامه‌نویسی ساده و قابل دسترسی است.
تبدیل: R از مجموعه‌ای از کتابخانه‌ها ساخته شده است که به طور خاص برای علم داده طراحی شده‌اند.
کشف: داده‌ها را بررسی کنید، فرضیه خود را اصلاح کرده و آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنید.
مدل‌سازی: R مجموعه وسیعی از ابزارها را برای ساخت مدل مناسب داده‌های شما فراهم می‌کند.
برقراری ارتباط: تلفیق کدها، نمودارها و خروجی‌ها با گزارش R Markdown یا ساخت برنامه‌های R Shiny برای به اشتراک گذاشتن با دنیا

 
با خیال آسوده ثبت نام کنید (نظرسنجی‌های کارگاه‌های قبل)
 

دستیابی به رضایت 100 درصدی دوره آذر ماه

دستیابی به رضایت 95 درصدی دوره آبان ماه

 

در مجموع پژواک دانش پس از 4 سال فعالیت پیوسته و برگزاری ده ها دوره آموزشی افتخار کسب رضایتمندی 91 درصدی دانشپذیرانش را دارد که ستاره ای درخشان در دفتر افتخارات و بزرگترین سرمایه معنوی ماست (منبع: نظرسنجی سایت ایوند)

 
آنچه خواهید آموخت

✔️ آشنایی با مفاهیم برنامه نویسی و کاربرد شی گرایی
✔️ تعریف متغیر، دنباله‌ها، بردارها و آرایه‌ها، توابع کاربردی و  پکیج‌های R
✔️ دستورات کنترلی، شرطی و  حلقه های تکرار
✔️ فراخوانی دیتا، معرفی انواع مختلف داده ها
✔️ ایجاد سری داده، تبدیل سری های مختلف داده به یکدیگر
✔️ استخراج داده های معین در یک دیتافریم به روشهای مختلف
✔️ نمایش اطلاعات و عملیات ریاضی
✔️ رسم نمودارهای ابتدایی و پایه
✔️ مدل های خطی
✔️ آنالیزهای آماری (آنالیز واریانس تک و چند متغیره، رگرسیون چندگانه)
✔️ معرفی پکیج های مهم آر جهت استفاده در رسم نمودارهای حرفه ای برای مقالات و انجام مدل های خطی
✔️ معرفی پلت فرم ها و سایت ها جهت پشتیبانی R
ند به برنامه نویسی، و بدنبال یک آموزشگاه خوب برای یادگیری یا ارتقا سطح دانش تئوری و عملی خود می باشید؟

تنوع آموزشگاه ها و کلاس های برنامه نویسی باعث سخت تر شدن انتخاب درست یک آموزشگاه کامپیوتری شده است؟

اگر با این سوالات مواجه هستید

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران با سال ها تجربه در زمینه برگزاری کلاس های فنی و حرفه ای،  آماده مشاوره و کمک به شما هنرجویان عزیز می باشد.

 

محبوبیت R اتفاقی نیست و نمی‌توان آن را یک هیجان زودگذر دانست. زبان برنامه‌نویسی R به یک زبان مشترک در تحلیل داده‌ها تبدیل شده است.

نرم افزار R یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای تحلیل آماری است. رایگان بودن و متن باز بودن نرم افزار R باعث توسعه روز افزون آن در تحلیل های آماری شده است همچنین زبان ساده این نرم افزار ، باعث جذب کاربران بسیاری شده است.
دوره آموزش زبان برنامه نویسی آر (R) و نرم فزار R

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R


دوره آموزش زبان برنامه نویسی R، بصورت تئوری/عملی می باشد

و ضمن آشنایی با اصول زبان برنامه نویسی R، به صورت عملی نیز با نرم افزار R کار خواهید کرد.

طی دوره آموزش زبان برنامه نویسی و نرم افزار R، شما به تمامی تکنیک های تحلیل داده که زبان برنامه نویسی R ارائه می دهد مسلط خواهید شد

و قادر خواهید بود هر نوع از تحلیل داده را انجام دهید.

این قابلیت تنها در زبان برنامه نویسی R ارائه می شود

همچنین این زبان برنامه نویسی قوی ترین و جامع ترین مجموعه و ابزار های گرافیکی جهت مصور سازی داده های پیچیده را در اختیار شما قرار می دهد

و شما در طول کلاس های زبان برنامه نویسی R، به تمامی این ابزار ها و تکنیک ها مسلط خواهید شد.

آر زبان برنامه‌نویسی دوستداران آمار و علم داده‌ها است.

اگر علاقه‌مند به متدهای آماری و تحلیل داده‌ها و نمایش آن به‌صورت گرافیکی هستید، زبان برنامه‌نویسی آر انتخاب مناسبی برای شماست.
ایجاد تابع در زبان برنامه نویسی R

ایجاد تابع در زبان برنامه نویسی R به ما کمک می کند که وقتی یک کد قرار است به دفعات مورد استفاده قرار گیرد بهتر است ما برای آن قسمت یک تابع تعریف کنیم
کلاس های آموزش نرم افزار و زبان برنامه نویسی (R)

آموزشگاه برنامه نویسی آریا تهران کلاس های آموزش زبان برنامه نویسی R، را به ۲ صورت کلاس آموزش خصوصی و عمومی برگذار می کند

ولی مسلما در کلاس خصوصی آموزش کار با نرم افزار R Studio و اصول و مفاهیم زبان برنامه نویسی آر، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

شما با شرکت در کلاس های آموزش مهارت برنامه نویسی به زبان R، همراه با یادگیری اصول و مفاهیم زبان برنامه نویسی R،با قسمت های مختلف نرم افزار R، از مرحله نصب نرم افزار تا :

    آشنایی با محیط R
    ساختارهای کنترل
    تعریف متغیر و عملگرهای ریاضی و منطقی
    تعریف تابع
    کار با توابع درونی R
    کار با بردارها و ماتریس ها
    وارد کردن داده از محیط‌های مختلف به محیط نرم افزارR
    ذخیره کردن داده از محیط R
    تحلیل های آماری داده ها
    رسم نمودار
    پیش پردازش داده ها
    الگوریتم های خوشه بندی
    الگوریتم های رده بندی
    قواعد انجمنی
    اجرای یک پروژه عملی

آشنا خواهید شد.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R


قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی برنامه نویسی آر، ۱ تا ۲ نفر

و در کلاس های عمومی برنامه نویسی آر حداقل ۳ نفر می باشد

همچنین در هر دو کلاس به صورت عملی نرم افزار R آموزش داده می شود.

با توجه به مدت زمان بالا برای آموزش کامل و جامع زبان برنامه نویسی آر (R)، امکان انجام تمرین و پروژه های  مختلف در نرم افزار R وجود دارد.

هنرجویان پس از اتمام دوره آموزش زبان برنامه نویسی و نرم افزار R، بلااستثنا قادر به انجام پروژه های مختلف خواهند بود، و می توانند به راحتی مشغول به کار شوند.
دریافت مدرک معتبر برنامه نویسی به زبان R

آموزشگاه برنامه نویسی آریا تهران، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران دوره آموزش زبان برنامه نویسی R

بعد از گذرندان کامل دوره، ۲ نوع مدرک معتبر برنامه نویسی قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد :

– مدرک فنی حرفه ای زبان برنامه برنامه نویسی R (با نرم افزار R)
– مدرک معتبر داخلی برنامه نویسی R

همچنین در صورت درخواست هنرجویان، امکان صدور گواهینامه‌های داخلی و معتبر بین‌المللی براساس نیاز دانشجویان نیز وجود دارد.
قیمت دوره آموزش نرم افزار R و زبان برنامه نویسی آر (R)

همانطور که پیشتر گفته شد آموزشگاه برنامه نویسی زبان R

در دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگذار می شود، که قیمت های آنها به شرح زیر می باشد:
قیمت کلاس خصوصی آموزش زبان برنامه نویسی و نرم افزار R :

هزینه کلاس خصوصی برنامه نویسی R (کار با نرم افزار R) بصورت ساعتی محاسبه می گردد.

ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب برنامه نویسی سنجیده می شود و باتوجه به آن

آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش را مشخص می کند

که در صورت نیاز هنرجو نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

–هزینه کلاس خصوصی زبان برنامه نویسی R، ساعتی۶۰٫۰۰۰ تومان می باشد.
قیمت کلاس عمومی زبان برنامه نویسی و نرم افزار R :

هزینه کلاس آموزش زبان برنامه نویسی R (کار با نرم افزار R)  با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود.

قیمت کلاس های عمومی برنامه نویسی R به شرح ذیل می باشد:

– هزینه دوره ی عمومی زبان برنامه نویسی آر  : ۵۰۰٫۰۰۰ تومان
سر فصل های دوره آموزش زبان برنامه نویسی R (کار با نرم افزار R)
آشنایی با نرم افزار R
آشنایی با ویرایشگرهای مختلف نرم افزار R
آموزش انجام عملیات مختلف در نرم افزار R
انجام عملیات مربوط به چک های دریافتنی و پرداختنی
رسم انواع اشکال و نمودارها در R
رسم انواع اشکال و نمودارها در R
آموزش تئوری و عملی تحلیل های آماری به همراه تحلیل داده های واقعی شامل :
مخاطبین دوره آموزش زبان برنامه نویسی R (کار با نرم افزار R)

آموزش زبان R به همراه نرم افزار R، یک کارگاه آموزش برنامه نویسی عملی است

که برای افراد علاقه مند به برنامه نویسی کامپیوتر، ریاضیات و علوم مهندسی طراحی گردیده است

لذا تمام کسانی که قصد استخدام شدن در سمت های شغلی مرتبط با علوم مهندسی و برنامه نویسی کامپیوتر را دارند، جزء مخاطبین این دوره هستند.

به طور کلی مخاطبین دوره آموزش برنامه نویسی به زبان R، شامل گروه های زیر می شوند :

    کارشناسان و دانشجویان رشته آمار
    کارشناسان و دانشجویان رشته ریاضیات و علوم مهندسی و برنامه نویسان کامپیوتر
    داده کاوان، دانشمندان و متخصصین داده
    تحلیل گرهای داده
    تحلیلگر بازار سهام و فعالان اقتصادی
    کارشناسان تحقیقات بازار شرکت ها
    دانشجویان و محققان علمی
    کارشناسان آمار و مسولان کنترل کیفیت کارخانه های تولیدی و…

همچنین علاوه بر افراد جویای کار برنامه نویسی کامپیوتر، اشخاصی که صرفا علاقه مند به دانش کدنویسی کامپیوتر و زیر مجموعه های این رشته هستند نیز می توانند در این دوره جامع شرکت کنند.
آینده شغلی زبان برنامه نویسان به زبان R

به گزارش وب‌سایت computerworld، رابرت مونچن، آماردان و مدرس زبان برنامه نویسی R

اعلام کرده است این زبان در تابستان امسال به محبوب‌ترین زبان و محیط نرم‌افزاری برای عملیات تحلیلی پژوهشی تبدیل شده است.

وی با بررسی و تحلیل میزان استفاده از این نرم‌افزارها در پژوهش‌های علمی و میزان ارجاعات به این نرم‌افزارها در فروم‌ها و اتاق‌های گفت‌وگوی آنلاین دست به این نتیجه‌گیری زده است.

R یک زبان برنامه نویسی و یک محیط نرم‌افزاری ویژه است که از آن برای انجام عملیات آماری و تحلیلی استفاده می‌شود.

این زبان برنامه نویسی را در دنیای نرم‌افزارها می‌توان همچون نرم‌افزار متلب دانست که انواع گراف‌ها و نمودارها را با تحلیل محاسبات ماتریسی به شما نشان می‌دهد

به همین جهت زبان برنامه‌نویسی R در لیست بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی جای می‌گیرد.

زبان برنامه‌نویسی R، به دلیل OpenSource بودن، به سرعت گسترش یافته است

و با قاطعیت می‌توان گفت که یک بخش ارزشمند و قابل توجه از آینده برنامه نویسی با زبان R نوشته خواهد شد.

به همین دلیل به راحتی می توان نتیجه گیری کرد که چه تعداد  موقعیت شغلی منتظر فارغ التحصیلان رشته برنامه نویسی R از آموزشگاه آریا تهران می باشد.

آمار و تحلیل داده‌ها گام اول برنامه‌ریزی‌های خرد و کلان است، پس فرصت‌های شغلی زیادی در این وادی منتظر شما است.

از آنجا که فاصله دانش تئوری و دانشگاهی با عملی بسیار زیاد است بنابراین صرفا با معلومات دانشگاهی نمی‌توان وارد حوزه اشتغال گردید. و مشکل بیکاران رشته برنامه نویسی کامپیوتر نیز عمدتا نداشتن دانش کاربردی است.

باید گفت که برنامه نویسی هم مانند همه حرفه ها باید از پله اول شروع شود.

ما در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران، به پشتوانه سال ها تجربه و سابقه درخشان در  زمینه برگزاری کلاس های فنی و حرفه ای، همچنین اساتید با تجربه و حرفه ای، آماده ایم تا به شما در طی کردن مسیر یادگیری، از پله اول تا پله نهایی و نتیجه مطلوب کمک کنیم.

نتیجه ؟

دانش عمومی و دانشگاهی معمولا برای استخدام کافی نیست و نیاز به یادگیری و تجربه بیشتری است پس منتظر نمانید و همین حالا سطح علمی خود را بالا ببرید و استخدام شوید.
انجام پروژه برنامه نویسی به زبان R

جهت انجام انواع پروژه های برنامه نویسی R، می توانید با تیم پروژه آریا تهران در ارتباط باشید.

تیم پروژه آریا تهران با اعضای متخصص و حرفه ای در زمینه انواع زبان های برنامه نویسی از جمله زبان برنامه نویسی R، آماده پذیرش انجام پروژه های برنامه نویسی شما عزیزان می باشد.

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ری بعدی در حال پیشرفت است. علم داده و هوش مصنوعی فناوری هایی هستند که این موضوع را به سمت جلو هدایت می کنند. اگر با دنیای هوش مصنوعی و علم داده آشنایی داشته باشید، احتمالا نام زبان برنامه نویسی پایتون و R زیاد به گوش شما خورده است. R و Python زبان های برنامه نویسی هستند و هر دو این زبان ها از جهاتی شبیه هم می باشند. دانلود و استفاده از آنها رایگان است. این زبان ها عمدتاً در علم داده مورد استفاده قرار میگیرند. اما پایتون بهتر است یا R؟

در اینجا مقایسه python با r را انجام می دهیم تا در صورتی که قصد یادگیری این زبان های پرکاربرد را داشته باشید، بتوانید انتخاب درستی انجام دهید. مقایسه زبان برنامه نویسی پایتون با r می تواند ذهنیت جامعی در مورد کاربرد های این دو زبان برنامه نویسی به شما بدهد و همچنین تفاوت  پایتون با آر نیز در اینجا مشخص خواهد شد.
زبان برنامه نویسی پایتون

پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیر شده و سطح بالا شی گرا است. دارای ساختارهای داده داخلی، تایپ پویا (فرآیندی که در آن بررسی نوع در طول زمان اجرا انجام می‌شود) و اتصال (نقشه‌ برداری از اشیاء مختلف با یکدیگر)، که آن را به زبان برتر مورد استفاده برای توسعه برنامه‌ها تبدیل می‌کند است. سینتکس های پایتون ساده، خواندنی و یادگیری آنها آسان می باشد.

زبان برنامه نویسی پایتون

مفسر پایتون و کتابخانه ها برای انواع توزیع ها، رایگان است. برنامه نویسان، پایتون را دوست دارند زیرا به آنها کمک می کند کارایی کد نوشته شده را افزایش دهند. از آنجایی که پایتون یک زبان تفسیری است، اشکال زدایی برنامه بسیار آسان می شود. Python شامل کتابخانه هایی مانند Scikit، Keras، Tensorflow، Matplotlib، NumPy، Pandas و غیره است که عملکردهای پیچیده ای را ارائه می دهند. اضافه شدن Jupyter Notebook، یک برنامه وب برای به اشتراک گذاری کد به صورت زنده، توضیحات علم داده را روان می کند.
مزایای زبان پایتون

    تطبیق پذیری: پایتون یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است. شسته و رفته است و استفاده از آن برای برنامه نویسان پیچیدگی خاصی را ایجاد نمی کند. انعطاف پذیری پایتون، تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی را بدون دردسر انجام می دهد. پایتون شی گرا است، به همین دلیل نیز با این زبان برنامه نویسی می توانید برنامه های سطح بالا را طراحی کنید. شما می توانید آموزش برنامه نویسی پایتون را در چند روز فرا بگیرید!
    منبع باز: پایتون را می توان به راحتی دانلود کرد. همچنین یکی از فعال‌ترین انجمن‌های پشتیبانی را دارد و هر کسی می‌تواند در بهبود کتابخانه‌ها و عملکرد آنها مشارکت داشته باشد.
    کتابخانه‌ها: پایتون کتابخانه‌های زیادی دارد که برای انجام وظایف اصلی مرتبط با علم داده ضروری هستند.
    بهره وری: قابلیت ادغام و کنترل آن باعث افزایش و صرفه جویی در زمان می شود.
    قابل جاسازی: کدهای پایتون قابل جاسازی هستند. کدهای پایتون را می توان با سایر زبان های برنامه نویسی مانند C++ ادغام کرد.

معایب برنامه نویسی پایتون

معایب برنامه نویسی پایتون

    سرعت: پایتون یک زبان تفسیری است، بنابراین نسبتاً کندتر از سایر زبان های برنامه نویسی می باشد.
    محیط موبایل: پایتون برای محیط های اندروید و iOS مناسب نیست. توسعه دهندگان ادعا می کنند که این زبان در چنین محیطی ضعیف است. با این حال، با تلاش های اضافی می توان از آن استفاده کرد.
    مصرف حافظه: پایتون مقدار قابل توجهی رم مصرف می کند. هنگامی که نیاز به دسترسی به اشیاء وجود دارد (به خصوص در تعداد زیاد)، روند کندتر می شود.
    لایه های دسترسی به پایگاه داده: لایه های دسترسی به پایگاه داده پایتون در مقایسه با Java Database Connectivity (JDBC) و Open Database Connectivity (ODBC) توسعه نیافته است و آن را به اتصال پایگاه داده کمتر استفاده می کند.
    Threading: Threading یا جریان چند تابع به طور همزمان یک نقطه ضعف در پایتون به دلیل Global Interpreter Lock (GIL) آن است.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R


زبان برنامه نویسی R

R یک زبان برنامه نویسی برای تجزیه و تحلیل آماری یا محاسبات و گرافیک است. R با طیف گسترده‌ای از تکنیک‌های آماری مانند مدل‌ سازی خطی، مدل‌ سازی غیرخطی، آزمون‌های آماری، خوشه‌ بندی و … ارائه می‌ شود. یکی از نقاط قوت R سهولت در تولید نمودار است، از جمله این موارد می توان به نمادهای ریاضی و فرمول‌ها اشاره کرد.

زبان برنامه نویسی r

R به عنوان نرم افزار رایگان در دسترس است. کامپایل می کند و روی یونیکس، ویندوز و macOS کار می کند. R به برنامه نویسان اجازه می دهد تا با تعریف توابع خاص کاربر، قابلیت های بیشتری را اضافه کنند. برای کارهای فشرده، کاربر می تواند کدهای C و C++ را در طول زمان اجرا و به برنامه آر، پیوند دهد. R را می توان با زبان های دیگر مانند C++ با استفاده از بسته ها، گسترش داد.
مزایای برنامه نویسی R

    منبع باز: R یک زبان متن باز است و دانلود و استفاده رایگان است. همچنین می توان به بهینه سازی کد منبع آن کمک کرد.
    مستقل از پلتفرم: R مستقل از پلتفرم است و می تواند روی همه سیستم عامل ها مانند یونیکس، ویندوز و مک کار کند.
    جدال داده ها: R از طریق بسته های خود مانند reader و dplyr، قابلیت تبدیل یک کد آشفته به یک کد ساخت یافته را دارد.
    Plots و Graphs: از طریق ggplot و plotly، R نمودارهای جذابی با نمادها و فرمول ها ایجاد می کند.

در دسترس بودن بسته: R دارای بسته های متعددی است که به توسعه یادگیری ماشین، تجزیه و تحلیل داده ها و پروژه های آماری اختصاص داده شده است. برای مقایسه زبان برنامه نویسی پایتون با R احتمالا تا اینجا اطلاعات زیادی به دست آورده باشید.
معایب زبان R

معایب زبان R

    حافظه: در زبان R با ذخیره شدن تمام اشیاء در حافظه فیزیکی، حافظه بیشتری مصرف می کند. با گذشت زمان، از آنجایی که برنامه داده های بزرگتری دارد، روند کند می شود.
    امنیت: R فاقد امنیت اولیه است که عملاً جاسازی آن را در برنامه های وب دشوار می کند.
    یادگیری دشوار: برخلاف پایتون، R یک زبان پیچیده است و یادگیری آن برای یک مبتدی دشوار است.
    Slow Runtime: R یک زبان پردازش کند است. در مقایسه با زبان های دیگر مانند MATLAB و Python زمان بیشتری برای خروجی دادن نیاز است.
    مدیریت داده ها: مدیریت داده ها در R خسته کننده است زیرا نیاز دارد که همه داده ها در یک مکان باشند. برای بیگ دیتا ایده آل نیست. با این حال، یکپارچگی دارد که کار را کمی آسان‌تر می‌کند.

مقایسه پایتون با آر R

Python و R زبان‌های ترجیحی در علم داده، تجزیه و تحلیل داده، یادگیری ماشین و غیره هستند. اگرچه برای اهداف مشابهی استفاده می‌شوند، اما با یکدیگر متفاوت هستند. R عمدتاً بر روی بخش آماری یک پروژه متمرکز است در حالی که پایتون در استفاده از آن و وظایف تجزیه و تحلیل داده انعطاف پذیر است. در مقایسه پایتون با R می توان گفت کارهای مختلفی با هر دو زبان می توانید انجام دهید. برای مثال پردازش تصویر با پایتون قابل انجام است و دقیقا این کار با R نیز انجام می شود.

مقایسه پایتو با R

R ابزار قدرتمندی برای تجسم داده ها در قالب نمودار است. استفاده از R در یک محیط تولید به دلیل ابزارهای تولیدی که هنوز توسعه نیافته است دشوار است، در حالی که پایتون به راحتی با یک محیط کاری پیچیده ادغام می شود. با توجه به عملکرد python و R، پایتون گزینه بهتری است زیرا در همه محیط‌ها سریعتر از R اجرا می‌شود.
برنامه نویسی R     پایتون
R یک زبان آماری است که برای تجزیه و تحلیل و نمایش بصری داده ها استفاده می شود.     پایتون یک زبان چند منظوره است که برای استقرار و توسعه پروژه های مختلف استفاده می شود. پایتون تمام ابزارهای مورد نیاز برای وارد کردن یک پروژه به محیط تولید را دارد.
R برای یادگیری آماری با داشتن کتابخانه های قدرتمند برای آزمایش و کاوش داده ها مناسب است.     پایتون برای یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق و برنامه های کاربردی وب در مقیاس بزرگ بهتر است.
R کتابخانه های کمتری در مقایسه با پایتون دارد و به راحتی قابل تشخیص است.     پایتون کتابخانه های زیادی دارد. با این حال، درک همه آنها می تواند پیچیده باشد. با استفاده از کتابخانه ها می توانید از کاربرد های پایتون استفاده کنید.
در کنار برنامه نویسی شی گرا، R می تواند برای توسعه موسیقی نیز استفاده شود.     پایتون علیرغم اینکه یک زبان شی گرا است، می تواند برای اهداف مختلفی مانند ساخت یک رابط کاربری گرافیکی، توسعه بازی ها و غیره استفاده شود.
R یک نحو نسبتاً پیچیده دارد و منحنی یادگیری برای این زبان ساده نیست.     Python یک نحو ساده دارد و یادگیری آن آسان است.
بسته های آماری R بسیار قدرتمند هستند.     بسته های آماری پایتون نسبت به R قدرت کمتری دارند.
R به طور کلی زمانی استفاده می شود که وظیفه تجزیه و تحلیل داده ها نیاز به محاسبه (تحلیل) و پردازش مستقل دارد.     پایتون عمدتا زمانی استفاده می شود که تجزیه و تحلیل داده ها باید با برنامه های کاربردی وب یکپارچه شود.
R را می توان برای ساده کردن مسائل پیچیده ریاضی استفاده کرد.     از پایتون می توان برای ساخت برنامه های کاربردی از صفر استفاده کرد.
تعدادی از IDE ها برای زبان R عبارتند از RStudio، StatET و غیره.     پایتون عمدتا زمانی استفاده می شود که تجزیه و تحلیل داده ها باید با برنامه های کاربردی وب یکپارچه شود.
R در بین کاربران محبوبیت کمتری دارد. کاربران آن شامل دانشمندان و تحقیق و توسعه هستند که اغلب بر تجزیه و تحلیل داده ها تکیه می کنند.     از پایتون می توان برای ساخت برنامه های کاربردی از صفر استفاده کرد.
جمع بندی مقایسه python با R

وقتی صحبت از استفاده از پایتون و R به میان می‌آید جای بحث دارد. هر دوی این زبان‌ها مزایا و معایب خود را دارند. پایتون توسط افراد زیادی برای کارهای تیمی استفاده می شود، اما R نیز در حال استفاده است. پایتون برای طیف گسترده ای از ویژگی ها استفاده می شود و R بیشتر برای آمار استفاده می شود. این بستگی به کاربر دارد که زبان را بر اساس نیاز انتخاب کند. در اینجا مقایسه زبان برنامه نویسی پایتون با R به اتمام میرسد و برخی از سوالات متداول شما در این زمینه را هم به ادامه مطلب اضافه کرده ایم.
سوالات متداول در مورد پایتون و R
آیا پایتون بهتر از R است؟

پایتون بهتر از R است زیرا می توان از آن برای اهداف متعدد استفاده کرد. مقیاس پذیری، عملکرد، ادغام و در کل امکانات بهتری دارد. با این حال، اگر هدف تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها باشد، R گزینه بهتری است.
یادگیری پایتون راحتتره یا R

هر دو زبان پایتون و R برای یادگیری آسان‌ هستند. در میان این دو، یادگیری پایتون آسان‌تر است زیرا نحو این زبان ساده‌ تر است و کلمات کلیدی به زبان انگلیسی نزدیک‌ تر هستند.
کدام تقاضا بیشتر است؟ پایتون یا R؟

تقاضا برای R در علم داده بیشتر از پایتون است. R در مقایسه با Python که یک زبان چند منظوره است، به مجموعه مهارت های خاصی نیاز دارد.
اگر پایتون بلد باشم باید R را یاد بگیرم؟

لازم نیست، اما اگر کسی پایتون را بلد باشد، یادگیری R مفید اس
امع زبان های برنامه نویسی پایتون و R
۲۱ اردیبهشت
مقایسه پایتون و آر

  این مقاله را میتوانید در مدت زمان 4 دقیقه مطالعه کنید   منتشر شده در تاریخ: اردیبهشت ۲۱ام, ۱۴۰۱   آخرین بروزرسانی: آذر ۷ام, ۱۴۰۱

زبان برنامه‌نویسی پایتون (Python) بهتر است یا زبان آر (R)؟ آیا پایتون شباهتی هم با زبان برنامه‌نویسی R دارد؟ این دو چه تفاوت‌هایی باهم دارند؟ برای اینکه به سوال اول جواب دهیم، باید این دو زبان برنامه‌نویسی را بایکدیگر مقایسه کنیم.

مقایسه‌ی زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی بحث جدیدی نیست. هر زبان برنامه‌نویسی ویژگی‌ها،‌ نقاط قوت و ضعف خاص خودش را دارد. هر زبانی برای هر کاری مناسب نیست. برنامه‌نویس و توسعه‌دهنده باید زبان برنامه‌نویسی کاری را که می‌خواهد انجام دهد پیدا کند. این انتخاب در موفقیت‌آمیزبودن یا نبودن پروژه‌های برنامه‌نویس و توسعه‌دهنده بسیار مهم است. مقایسه دو زبان برنامه‌نویسی وقتی مهم‌تر می‌شود که هر دو زبان برای انجام‌دادن پروژه خاصی،‌ مثل تحلیل داده، کاربردی هستند.

اگر برنامه‌نویس تازه‌کار نباشد و بخواهد علاوه‌بر زبان‌های برنامه‌نویسی که می‌داند و با آن‌ها کار کرده است، زبان جدیدی یاد بگیرد؛ بازهم باید ازمیان زبان‌ها یکی را انتخاب کند. زبان‌های برنامه‌نویسی کم نیستند. اتفاقا این زبان‌ها فهرست بلندبالایی دارند. همه‌ی این دلایل، مقایسه‌ زبان‌های برنامه‌نویسی باهم را مهم می‌کند. این نوشته به مقایسه‌ی دو زبان برنامه‌نویسی بسیار مهم و پرکاربرد (Python vs R) اختصاص دارد.

 

پایتون بهتر است یا آر؟

 

آنچه در این نوشته خواهیم داشت

    مقایسه پایتون و آر (Python vs R)
        تفاوت های پایتون و R
        برای پروژه‌های دیتا ساینس (علم داده) پایتون بهتر است یا R؟
        جمع‌بندی و نتیجه‌گیری
            نویسنده
                مهدیه اسماعیلی

مقایسه پایتون و آر (Python vs R)

شاید مقایسه پایتون و هیچ زبان دیگری این‌قدر مهم نباشد. پایتون و R دو رقیب بسیار سرسخت هستند چون هر دو زبان برنامه نویسی در تحلیل داده کاربرد دارند. درواقع، در پروژه‌های Data Science (علم داده یا داده‌ها) از پایتون و آر می‌شود استفاده کرد. البته پایتون فقط به‌خاطر قدرتی که در تحلیل داده‌ها دارد زبان برنامه‌نویسی پرطرفداری نیست. پایتون نقشی تعیین‌کننده در تاریخ هوش مصنوعی و یادگیری ماشین نیز داشته است.

زبان برنامه نویسی R در دانشگاه و به‌دست استادان دانشگاه خلق شده است. اولین نسخه‌ی R را دو استاد دانشکده آمار دانشگاه اوکلند نیوزیلند (Robert Gentleman and Ross Ihaka، که با R & R نیز شناخته می‌شوند) نوشتند. اما از سال ۱۹۹۷ به‌بعد علاوه‌بر آن دو استاد، تیمی با ده‌ها متخصص (R Core Team) از سراسر جهان ارتقای این زبان را برعهده گرفتند. (برای آشناشدن با تیم R و همچنین نسخه‌های مختلف آن سایت رسمی آر، r-project.org، را بخوانید.)

اگر بخواهم زبان برنامه‌نویسی R را خیلی خلاصه تعریف کنم، باید بگویم که R محیط و زبانی است که متخصصان علم آمار برای محاسبات آماری (Statistical Computing) نوشته‌اند. تنها کار آر جمع‌آوری و تحلیل آمار نیست. R برای ساختن نمودارهای آماری و نمایش داده‌ها (Statistical Graphics) نیز کاربرد دارد. پس زبان برنامه نویسی R زبانی کاملا تخصصی برای حوزه‌ای کاملا تخصصی و مشخص است. (قطعه‌کد زیر نمونه‌ای از کدهای R است.)

 
x <- 1:10 # Creates sample data
ifelse(x<5 | x>8, x, 0)
[1]  1  2  3  4  0  0  0  0  9 1

 

زبان برنامه‌نویسی پایتون زبانی سطح بالا، شی‌گرا، فانکشنال و تفسیری است. پایتون زبانی پویا، با کدهای بسیار خوانا و همچنین کاربردهای متفاوت است. پایتون ممکن است حتی زبان برنامه‌نویسی بک‌اند یک سایت باشد. پایتون را یک برنامه‌نویس (Guido van Rossum) در سال ۱۹۸۹ ساخت.

 
تفاوت های پایتون و R

حالا که با تعریف پایتون و R  آشنا شدیم، نوبت می‌رسد به مقایسه‌ی آن‌ها. اصل در مقایسه این است که شبا‌هت و تفاوت‌ها گفته شود. اما در مقایسه‌ی دو زبان برنامه‌نویسی پایتون و R مشکلی وجود دارد: این دو زبان درواقع شباهتی بایکدیگر ندارند جزاینکه هردو برای تحلیل داده و محاسبات آماری استفاده می‌شوند و هردو این قدرت را دارند که حجم زیادی از داده را تحلیل کنند. پس در مقایسه‌ی پایتون و R بحث اصلی درباره‌ی تفاوت‌‌های این دو زبان، مخصوصا برای تحلیل داده‌ها و محاسبات آماری است.

    فکر می‌کنم اساسی‌ترین تفاوت مشخص است. پایتون واقعا یک زبان برنامه‌نویسی همه‌کاره است. فرقی نمی‌کند برنامه‌نویس بخواهد الگوریتم یادگیری ماشین بنویسد یا سایت توسعه دهد، پایتون با قدرت و سرعت و انعطاف‌پذیری بالا همه‌ی این کارها را انجام می‌‌دهد. اما R فقط و فقط برای محاسبات آماری، آن‌هم از نوع آکادمیک و بسیار پیچیده‌ی آن، مناسب است.
    کسانی‌که از پایتون استفاده می‌کنند برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان هستند درحالی‌که R را دانشگاهیان،‌ دانشمندان و متخصصان تحقیق‌وتوسعه (R&D) به‌کار می‌برند.
    تفاوت سوم که شاید بشود گفت نتیجه‌ی تفاوت دوم است

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R



نرم افزار R دارای محدوده گسترده ‌ای از تکنیک ‌های آماری ماننده: مدل‌ سازی خطی و غیرخطی، آزمون ‌های کلاسیک آماری، تحلیل سری ‌های زمانی، رده ‌بندی، خوشه ‌بندی و همچنین قابلیت‌ های گرافیکی است. در محیط R، کدهای سی، سی پلاس پلاس و فورترن قابلیت اتصال و فراخوانی هنگام اجرای برنامه را دارند.

در صورت خواستن دانلود پایان نامه انجام پروژه در نرم افزار rروی لینک کلیک کنید

 

 
اگر پروژه مدنظر خود را پیدا نکردیم چه کنیم؟

جهت سفارش پروژه خود در اریاپروژه با شماره تماس بگیرید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام رابطه با آن داشته باشید.

R analytics تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار R است .همان طور که قبلا هم اشاره شد R یک زبان منبع باز است که برای انجام پروژه های آماری یا گرافیکی استفاده می شود. نرم افزار R اغلب در تحلیل داده های آماری و داده کاوی استفاده می شود. می توان از آن برای تجزیه و تحلیل، برای شناسایی الگوها و ساخت مدل های عملی استفاده کرد. نرم افزار R نه تنها می تواند به تجزیه و تحلیل داده های سازمانی کمک کند، بلکه میتواند برای ایجاد و توسعه نرم افزارهای کاربردی که تجزیه و تحلیل آماری را انجام می دهند نیز استفاده شود.

محبوبیت زبان برنامه نویسی R.
ویژگی های نرم افزار RStudio  

کاربرانی که برای اولین بار از نرم افزار R استفاده می کنند اغلب در مورد تفاوت بین R و RStudio سردرگم می شوند. RStudio در واقع یک افزونه برای نرم افزار R است. درواقع یکی از اصلی ترین ویژگی های نرم افزار R Studio این است که نرم افزار R را می گیرد و یک رابط گرافیکی بسیار کاربرپسند به آن اضافه می کند. بنابراین هنگامی که شخصی از RStudio استفاده می کند، همچنان از نسخه کامل نرم افزار R استفاده می کند اما به دلیل رابط کاربری بهبود یافته از قابلیت های بیشتری بهره می برد. در نتیجه هنگام استفاده از نرم افزار R  همیشه بهتر است که از RStudio استفاده کرد.
RStudio درواقع یک IDE برای نرم افزار R است. برخی از ویژگی های نرم افزار R Studio عبارتند از:

میز کار قابل تنظیم با تمام ابزارهای مورد نیاز برای کار با نرم افزار R در یک مکان (کنسول، منبع، نمودارها، فضای کاری، راهنما، تاریخچه و غیره).

دارای ویرایشگر تکمیل سازی کد (code completion).

 Rstudioکد را به طور مستقیم از فایل اجرا می کند.(یکی از پرکاربرد ترین ویژگی های نرم افزار RStudio)

پشتیبانی کامل از نوشتن اسناد Sweave و TeX

روی ویندوز، مک و لینوکس اجرا می شود و دارای پورت FreeBSD است.

همچنین می تواند به عنوان یک سرور اجرا شود و چندین کاربر را قادر می سازد با استفاده از یک مرورگر وب به IDE RStudio دسترسی داشته باشند.

دموی نرم افزار آر استودیو
پیاده سازی الگوریتم های داده کاوی با نرم افزار R

داده کاوی روش های مختلفی را برای کمک به سازمان ها در طبقه بندی  داده ها ارائه می دهد.

برای انجام پروژه داده کاوی  نرم افزار R  یک ابزار مناسبی است. نرم افزار R  یک ابزار برنامه نویسی متن باز است، که توسط آزمایشگاه های بل Lucent Technologies  توسعه یافته است. دیتا ساینتیست ها

 (data scientist)، مهندسان یادگیری ماشین برای محاسبات آماری، تجزیه و تحلیل، و... کتابخانه های  نرم افزار R مانند Dplyr، Caret، Ggplot2، Shiny را ترجیح می دهند. هشت تکنیک داده کاوی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

مقایسه نرم افزار R و سایر نرم افزارهای داده کاوی
مقایسه نرم افزار R با سایر نرم افزارهای داده کاوی

اگر کار با تجزیه و تحلیل داده ها را شروع کنید، متوجه خواهید شد که یکی از مهمترین مهارت ها مهارت در یک زبان برنامه نویسی آماری است. تحلیلگران داده از SQL  برای برقراری ارتباط با پایگاه های داده استفاده می کنند اما وقتی نوبت به مرتب سازی، دستکاری، تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها می رسد بهترین گزینه ها پایتون و R هستند.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R


پایتون و نرم افزار R هر دو زبان های رایگان و منبع باز هستند که برای داده کاوی بسیار مناسب میباشند و می توانند روی ویندوز، macOS و لینوکس اجرا شوند. هر دو می توانند تقریباً همه ی کار های تجزیه و تحلیل داده ها را انجام دهند و همچنین هر دوی آن ها زبان های نسبتاً آسانی برای یادگیری هستند. با توجه به آمار چندین سایت محبوب برنامه نویسی مانند TIOBE،Stack Overflow ، PYPL و RedMonk پایتون زبان محبوب تری در سراسر جامعه فناوری است. اگرچه این امر لزوماً به معنای بهتر بودن آن نیست اما نشان می دهد که کاربرد گسترده تری دارد. و ممکن است جامعه قوی تری برای پشتیبانی و توسعه مداوم داشته باشد.
پیاده سازی شبکه عصبی در زبان برنامه نویسی R

شبکه عصبی درست مانند یک سیستم عصبی انسان است که از نورون های به هم پیوسته تشکیل شده است. به عبارت دیگر یک شبکه عصبی از واحدهای پردازش اطلاعات به هم پیوسته تشکیل شده است. شبکه عصبی از پردازش موازی اطلاعات استفاده می کند که نقطه قوت این روش است.

یکی از بهترین ابزارها برای انجام پروژه های شبکه عصبی نرم افزار R studio می باشد که بسیاری از الگوریتم های جدید را نیز پشتیبانی می کند.

پیاده سازی شبکه عصبی در R به ما کمک میکند تا اطلاعات معناداری را استخراج کنیم و الگو های پنهان را از داده های پیچیده شناسایی کنیم. شبکه عصبی یکی از قدرتمند ترین تکنیک ها در دنیای علم داده به حساب می آید.

پیاده سازی شبکه عصبی در R بسیار آسان است. شما می توانید یک شبکه عصبی ساده را تنها با یک لایه پنهان با بسته nnet که به صورت پیش فرض با  Rاز قبل نصب شده است ایجاد کنید. اگر در بحث شبکه های عصبی تازه کار هستید R مکان بسیار خوبی برای شروع است اما برنامه های کاربردی  (deep learning)

نیاز به شبکه های عصبی پیچیده تری دارند. نرم افزار R چندین پکیج برای پیاده سازی شبکه های عصبی از جمله MXNet، darch، deepnet دارد. همچنین پکیج tensorflow می تواند برای پیاده سازی انواع مختلف شبکه های عصبی استفاده شود.
کدام زبان برنامه نویسی یا نرم افزار برای داده کاوی بهتر است؟

در حالی که پایتون یک هدف عمومی است، نرم افزار R تخصصی تر است و برای تجزیه و تحلیل داده های آماری و تجسم های بصری تر مناسب تر است. نرم افزار R برای مدیریت مجموعه داده های عظیم و پردازش های پیچیده از طریق RStudio ساخته شده است. syntax آماری آن برای محققانی که پیشینه آماری دارند بسیار ساده تر است.

دیتا ساینتیست ها  (data Scientist)که تجربه برنامه نویسی دارند و یا افراد تازه کاری که می خواهند در این زمینه تحقیقاتی انجام دهند باید نرم افزار R را بیاموزند. اگر به عنوان آماردان تجربه دارید ساختار نرم افزار R برای شما آسان خواهد بود.

یادگیری SQL برای تغییر داده های ساخته شده حیاتی است. زیرا دیتابیس هایی (database) وجود دارد که می توانند حاوی میلیون ها ردیف باشند، که یافتن دقیق داده های مورد نیاز را دشوار می کنند. SQL یک زبان پرس و جو  (query language)است که به شما این امکان را می دهد که داده های حجیم را تنظیم، مکان یابی و بررسی کنید. اگر از پایگاه داده های رابطه ای استفاده می کنید باید SQL را یاد بگیرید.

کافه پروژه ، مرکز انجام پروژه های R  و داده کاوی در ایران :

سایت فریلنسینگ کافه پروژه یک سایت برون سپاری پروژه است که با داشتن هزاران مجری متخصص در حوزه ها و رشته های مختلف تبدیل به بزرگترین سایت بازار پروژه ایران تبدیل شده است.

در کافه پروژه شما میتوان هم کارفرما باشید و هم فریلنسر (مجری).اگر کارفرما هستید میتوانید رزومه و فعالیت های مجریان مختلف را مشاهده نمایید و با توجه سابقه آنها و نظرات کارفرمایان دیگر در رابطه با پروژه هایی که انجام داده اند به راحتی از توانایی های آنها باخبر شوید.در کافه پروژه بر خلاف اکثر سایت های سفارش پروژه شما می توانید با مجری بصورت مستقیم در رابطه با پروژه خود صحبت کنید و به توافق برسید.و درصورت پذیرش پیشنهاد مجری هزینه را در سایت گروگذاری نمایید و تا انجام کامل پروژه آن را در سایت نگه دارید و پس از اینکه خیالتان از بابت انجام پروژه خود راحت شد اقدام به آزادسازی مبلغ پروژه برای مجری نمایید.

به این دلیل میگوییم که سایت کافه پروژه مرکز انجام پروژه های R و داده کاوی است چون هزاران پروژه در این حوزه در آن انجام شده و بهترین برنامه نویسان را در خود جای داده است.

جهت ثبت نام در این سایت "کافه پروژه" را در گوگل جستجو کنید و در بخش ثبت نام اطلاعات خود را وارد کرده و شروع به فعالیت کنید.پیام دهید.کلیک کنیدتا سفارش جدید خود را سفارش دهید.

 
نحوه دریافت پروژه آماده :

جهت دریافت پروژه آن را از طریق لینک خرید اقدام نماییدو بعداز پرداخت هزینه لینک دانلود را مشاهده نمایید. درصورت خرابی لینک دانلود از طریق شماره میتوانید گزارش مشکل داده تا پروژه شما به راحتی از راه های دیگر توسط متخصصین برایتان ارسال شود.
در صورت مشکل داشتن لینک چه کار کنم؟

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
R


درصورت خرابی لینک دانلود از طریق شماره میتوانید گزارش مشکل داده تا پروژه شما به راحتی از راه های دیگر توسط متخصصین برایتان ارسال شود یا به ایدی پیام دهید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 925
  • بازدید کلی : 4,372